Nieuws

Prijzen winnen met de Grote Clubactie 2018

Vanaf zaterdag 15 september 2018 mogen er weer loten worden verkocht voor de Grote Clubactie! Met deze actie halen we geld op voor onze volleybalverenging. Wel 80% van de verkoopprijs is voor de club.
Kopers kunnen mooie prijzen winnen. Er worden dit jaar 32.000 prijzen uitgereikt. Het bonnetje uit het verkoopboekje levert de lotenkopers al leuke aanbiedingen en kortingsbonnen op.

 

Samen sterk voor De Burgst!
Het idee van de Grote Clubactie is eigenlijk heel simpel: Alle sportverenigingen in NL mogen zoveel mogelijk loten gaan verkopen voor hun eigen vereniging. De loten kosten €3,00. Hiervan gaat €2,40 (80%) direct naar de clubkas van de vereniging! Verkoop je loten, dan verdien je dus een bedrag voor De Burgst. En dat kan flink oplopen! Het geld wordt gebruikt voor de vereniging, voor bijvoorbeeld activiteiten zoals het jeugdkamp, gezellige toernooien en leuke feestjes! Maar bijvoorbeeld ook om bepaalde materialen te vervangen als deze verouderd of kapot zijn. Uiteraard maken de lotenkopers kans op een mooi prijzenpakket.

 

Win een dagje pretpark, een Burgst T-shirt of heerlijk taart!
Als dank voor je inzet zijn er ook dit jaar weer leuke prijzen te winnen. Een Burgst T-shirt, bidon met handtekeningen van heren 1/dames 1 of een overheerlijke Burgst-taart bijvoorbeeld. Verkoop je meer dan 20 loten, dan krijg je  (vanuit de Grote Clubactie) sowieso een gratis toegangskaartje voor Avontura, Optisport of Bobbejaanland óf een tweede artikel gratis op masita.com

 

Hoe gaat de verkoop in zijn werk?
Je vraagt bijvoorbeeld je (groot)ouders, broers, zussen, buren, trainers, andere Burgstleden, juffrouwen, meesters of collega’s om onze club te steunen door een lot te kopen. Neem je verkoopboekje bijvoorbeeld mee naar de verjaardag van je oma (alle ooms en tantes in één keer bij elkaar)! Of wat dacht je van de eerste thuisronde op zaterdag 23 september? (denk aan al het enthousiaste publiek wat daarbij aanwezig zal zijn!)

De verkoop verloopt heel simpel via automatische incasso. Kopers wordt gevraagd hun naam en bankrekeningnummer in te vullen (graag duidelijk in blokletters) en een handtekening te zetten (let op, graag op de juiste plek!). Dat is alles. Op het afschrift van de bank staat het lotnummer, dus de mensen waaraan jij een lot verkoopt ontvangen geen ‘echt’ lot. Je hoeft dus niet nóg eens op pad om de loten rond te brengen en je ontvangt dus geen cash!

Je hebt maar liefst tot 1 november 2018 de tijd om te verkopen! Uiterlijk dan lever je het boekje in bij je trainer of wedstrijdleiding. De trekking van de Grote Clubactie vind plaats op 12 december 2018.

HELP jij ons dit jaar ook weer mee?

Immers... De Burgst Breda: Voor elkaar, door elkaar!

Tip: heb je nog geen lotenverkoper gezien? Je kunt ook online je loten kopen en de club steunen! Klik hier om direct de club te steunen.

Tags: algemeen grote clubactie sponsoring Geplaatst op: 09-09-2018


Reageren op dit bericht

Naam:
Email:
Bericht: