Nieuws

Bericht van Topsupporter Will

Hallo Sportvrienden van de Burgst Breda,

 

We gaan weer beginnen aan een mooi seizoen, dacht ik zo! Het thema wat ik voor jullie voor dit seizoen heb bedacht heb ik overgehouden van mijn 3-weekse tocht van ruim 4000 km door Mongolie afgelopen juni. Het thema voor dit seizoen, tenminste als jullie het oké vinden, is....Speel Met Lef, Maak Stappen!!  Waarom dit thema....Welnu, Mongolie is het land van de grote strijder

Chengis Khan. Hij was echt een strijder om te winnnen en ook om Altijd te winnen, al ging het niet altijd even netjes als je de verhalen leest en moet geloven. Maar toch, los daarvan....hij vocht voor Elke Overwinning, Elke Meter, wat ook vaak lukte. Vandaar dan ook mijn slogan voor het komend seizoen....Speel Met Lef en Maak Stappen!!
De stappen die hij en zijn leger maakten kwamen ook door die mooie grote laarzen die hij en zijn krijgers droegen om flinke stappen te maken in de overwinnigen die ze daardoor en door de slimheid behaalden. Op de foto een wel erg grote laars, maar wel zo mooi.
Deze laars staat in het museum van  Chengis Khan in Ulan Baatar, Mongolie. Jullie hoeven uiteraard Geen laarzen te dragen tijdens de wedstrijd maar de slimheid om te winnen hebben jullie zeker !
 
Beste Volleybalvrienden, een mooi thema, dacht ik zo. Ook heb ik nog een bijzondere outfit meegenomen van daar, maar dat zien jullie wel in de thuisronde als ik er ben. Dat zal waarschijnlijk 6 okt. zijn, want eerder kan ik niet. Ik ga eerst komende zaterdag op trainingskamp naar Portugal om 9 dagen te biken voor wat extra power voor mij voor bij de Burgst. Daarna nog wat dingen elders en dan ga ik echt beginnen bij jullie. Wij gaan er met z'n allen weer een mooi seizoen van maken met uiteraard, net als vorig seizoen...Kampioenen !!!
 
Daarom, alvast een bijzonder mooie competitiestart gewenst en Veel Succes het komende seizoen !!!
 
Groetjes en ik zie jullie later....in het Mongools is dit....Daraa Uulzii!
 
Will....
 
Tags: Column supporters Will Pinxteren Geplaatst op: 20-09-2018


Reageren op dit bericht

Naam:
Email:
Bericht: